Uwaga lato już tuż, tuż...


 

O zajęciach

Zapewne zastanawiasz się, które z proponowanych zajęć
w naszym klubie będą dla Ciebie najlepsze?

Na każdych zajęciach fitness spalisz kalorie, wzmocnisz mięśnie i odprężysz się psychicznie, a po pewnym czasie systematycznego uczęszczania poczujesz się sprawniejsza(y) i zwinniejsza(y). Różnica jest taka, że w zależności od zajęć które wybierzesz, położysz nacisk na jedną z wymienionych korzyści. Połącz ćwiczenia z dobrą zabawą i poprawą kondycji.

Zajęcia

  • ABT - 15 - 20 minutowa rozgrzewka i ćwiczenia wybranych grup mięśniowych, kształtujące biodra, pośladki, nogi i brzuch; podnosi kondycję, wzmacnia i ujędrnia mięśnie.
  • Circuit - niesamowita lekcja idealnie modelująca sylwetkę, proste kroki na stepie połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi. Zajęcia pobudzają metabolizm, wysmuklają nogi i pośladki, nie zapominając o kształtowaniu górnych partii ciała.
  • Dance / hi-lo - Wspaniała forma zajęć łączących w sobie elementy aerobiku i różne formy tańca, wzmacnia układ krążenia, w znaczący sposób wpływa na poprawę kondycji i koordynacji ruchowej. Zajęcia charakteryzuje zmienność stylów i rytmów muzyki (jazz, afro, latino), co daje dodatkową inspirację do ruchów i poprawia nastrój. Każda lekcja zakończona jest ćwiczeniami rozciągającymi.
  • FatBurning - doskonały sposób pozbycia się tkanki tłuszczowej! Długotrwały wysiłek o niskiej intensywności mobilizuje tłuszcze do spalania, dzięki czemu uzyskujemy piękną, szczupłą sylwetkę.
  • Pilates - System ćwiczeń wymagający wysokiej koncentracji i skupienia, polega na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Poprzez prawidłowe wykonywanie ćwiczeń można wysmuklić sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość i poprawia się sylwetka.
  • Step - ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe przy użyciu stopnia, pozwalajace uatrakcyjnić zajęcia poprzez ciekawe układy ruchowe o zróżnicowanym stopniu trudności; wzmacnia wydolność fizyczną i spala tkankę tłuszczową.
  • TBC - świetna forma zgubienia wagi, poprawienia wytrzymałości organizmu oraz ujędrnienia mięśni. Lekcja składająca się z ćwiczeń statycznych i dynamicznych wzmacniających całe ciało.
  • Dance aerobic - wspaniała forma zajęć łączących w sobie elementy aerobiku i różne formy tańca
  • Płaski brzuch - zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej (część aerobowa zajęć- proste układy choreograficzne) i ujędrnianie mięśni brzucha (część wzmacniająca).
  • Gimnastyka seniora - ćwiczenia wzmacniające i rozciągające, poprawiające kondycję oraz wspomagające rechabilitację kręgosłupa. Dodatkowo ćwiczący zrelaksują się w grocie solnej (20 minut).

Cennik Fitness