Kapsuła posiada funkcje:

1. Terapia próżniowa:

  • drenaż limfatyczny
  • specjalistyczne komputerowe programy likwidujące "pajączki" i żylaki

 

2. Terapia światłem podczerwonym:

  • sauna infrared

 

3. Ozonoterapia:

  • pobudzenie funkcji organicznych
  • dezynfekcja kapsuły ozonem.

 

4. Trening aerobowy na ergometrze:

  • spalanie tłuszczu
  • rower magnetyczny

 

Zastosowanie

  • modelowanie sylwetki
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • redukcja wagi
  • likwidacja cellulitu
  • likwidacja pękających naczynek i pajączków"
  • leczenie

Urządzenie VACU ACTIV jest bieżnią w podciśnieniu, która to harmonijnie połączyła aktywność fizyczną i terapiię podciśnieniową tworząc rewolucyjną i wysoce skuteczną metodę modelowania figury.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regularne spacery w urządzeniu Vacu Activ gwarantują:

 

  • Utratę wagi do 12 kg
  • Cellulit zanika u 80% użytkowników
  • Redukcja średnio od 8 do 20 cm obwodu ciała
  • Poprawa cyrkulacji krwi i limfy
  • Wzrost przemiany materii
  • Szybsze spalanie tkanki tłuszczowej
  • Eliminacja celulitu
  • Spadek wagi ciała
  • Korzystne samopoczucie i wzrost witalności
  • Poprawa sylwetki ciała

 

Badania dowiodły, iż podczas 30 minutowego treningu na bieżni zamkniętej w kapsule Vacu , przy średniej prędkości 4km/h oraz 10% kącie nachylenia, dochodzi do nawet 5 krotnego, większego spalania kalorii niż podczas tradycyjnego 1h treningu na bieżni. Ponadto badania grupy 200 ćwiczących osób wykazały, znaczącą poprawę przemiany materii już po 10 zabiegach w urządzeniach Vacu.

  • Jak ćwiczyć z Vacu?
    Jak długo ?
    Jeden zabieg powinien trwać 30 minut. Podczas zabiegu należy spożyć 0,5 l niegazowanej wody mineralnej.
  • Ile zabiegów ?
    10 zabiegów to minimalna zalecana ilość zabiegów. W celu uzyskania trwałych i widocznych efektów zaleca się skorzystanie około 20 zabiegów Vacu.
  • Jak często ?
    Trenować na Vacu można 3-4 razy w tygodniu. Należy pamiętać, aby przerwa pomiędzy poszczególnymi zabiegami nie przekraczała 2 dni.
  • Jak intensywnie ?
    Trening składa się z trzech faz. Pierwsze 5 minut ustawiamy podciśnienie miedzy 5-10 mbar, następnie podwyższamy podciśnienie do 20 maksymalnie do 25 mbar. Podczas ostatnich 5 minut zabiegu redukujemy podciśnienie do 5 mbar. W okresie letnim, podczas upalnych dni podciśnienie należy ustawiać maksymalnie pomiędzy 15-20 mbar.